Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Vera - 18 mars 2013 18:06

Japp, nu är jag tillbaka från shoppingen med Emma. Jag har köpt en del och jag har också köpt grejer till min lillasyster Tyra (två ½ år), jag har inte visat det än för henne. Hoppas hon blir glad, hon älskar också shopping och kläder! :)♥

Michael Kors väska, den köpte både jag och Emma! Så vi kommer vara twins imorgon om vi har de samtidigt.♥

Michael Kors klocka, guld.♥

Hunkydory blus, vit.♥
Hunkydory tröja, stickad, grå & svart.♥
Chanel parfym, den luktar såååå gott! Vill ni veta en hemlighet? Jag har blivit kär i en Chanel parfym.♥
Och Uggs till Tyra! Åh vad glad hon kommer bli.♥
Skor från Forever 21.♥
 
 
Blå och svart BH från Victoria's Secret. ♥
Vit och ljusblå BH från Victoria's Secret. ♥
Två stycken bodymist från The Body Shop, kokosnöt- och mangolukt.
 
 
Parfym och body creme från Victoria's Secret. I äpplelukt.♥
 
 

Nu ska jag gå till Tyra med uggsen, sen måste jag stoppa in allt nyköpt i klädkammaren ;) ♥
Kram!♥
 

 

Av Vera - 18 mars 2013 17:39

Rubriken säger en del. Asså, jag vet inte om jag ska skaffa psykopat eller någon läkare, jag vill shoppa hela tiden. Men mamma och pappa tycker det är helt okej, även om jag har världens största klädkammare fullproppat med märkeskläder. Varför säger de inget? Jag fattar det inte. Det är ju inte klokt att de inte säger stopp någon gång? Men desto bättre för mig, jag älskar att shoppa! :)♥

Aja, nu ska jag och Emma och shoppa. Bussen går snart så vi måste skynda oss. Jag återkommer med vad jag shoppat!

Psst..jag tänker faktiskt köpa saker till lillasyster Tyra..säg inget till henne! ;)♥


Av Vera - 18 mars 2013 16:07

Det var jättelänge sedan (ja, okej, i somras) jag åt fil med blåbär och hallon! Det var verkligen min favvo som frukost och mellanmål på sommaren, men dock så var vi i Miami och Thailand större delen av sommaren o det bjöds inte så mycket på fil med blåbär och hallon där...men det var ju fantastiskt god mat där också! ;)♥

Men så har mamma köpt hem frysta blåbär och hallon, så de har tinat en stund nu (de har bara stått utanför kylskåpet) och jag äter just nu på fil med blåbär och hallon!!! Shit vilken sommarlängtan man har fått nu.♥

Yummy! Det tog en stund innan jag fick det här proffsiga fotot med den underbara smaken av hallon och blåbär..NÄSTAN lika gott som starbucks espresso! :)♥

 


Av Vera - 18 mars 2013 15:36

Dagens outfit jag haft idag.♥

 
 
HunkyDory tröja, on real skitmysig.♥ Lite skrynklig nu men mamma stryker och tvättar alltid kläderna på eftermiddagen!
Snörskor i mocka från Ralph Lauren. Köpte de här i Miami i somras!♥
Svart väska med nitar från Prada.♥ Förlåt om jag inte fotar byxorna jag har på mig, men det är så svårt för om jag lägger ner de på en plats och fotar får man en helt annan syn på de (negativ) än om man har på sig de!
 

Kram!♥
 
 

Av Vera - 18 mars 2013 15:11

Halloj. Det har varit en lång dag, jag har haft nationella proven. Och det gick verkligen skiiitbra! Jag är jättenöjd. Jag hoppas verkligen på betyg A och mina föräldrar har höga förväntningar på mig angående skolan och betyg. Jag är iallafall stolt över mig som pluggat så mycket och för det har gått så bra på nationella provet. Supergreat! :)

Jag belönade mig senare med att ha en liten parfymshopping med Jasmine och en kopp espresso på Starbucks. Vi hade en del att prata om så det var ju riktigt härligt!

Två sprayparfymer och två body lotion från Victorias Secret. Två av body lotion och sprayparfymen luktar likadant. Mums!♥

Jättemysig kofta från HunkyDory. Värd priset!♥
Söta trosor från Victoria's Secret.♥
 

Det var allt från min shopping today. Bloggar senare om dagens outfit.♥
 

 


Tidigare månad - Senare månad

hejhej, vera är mitt namn♥

Hallåhallå! Du har kommit till Veras blogg om mode, hennes liv, skönhetstips, kompisar..förkortat allt o inget. Hoppas du inte går nu meddetsamma utan ögnar igenom allt om mig. För att veta mer om mig, se första inlägget! Kram.♥

HTLM

Wild Dancing Thanksgivng Turkey

fråga mig vad du vill♥

1 besvarad fråga

rösta i mina omröstningar♥

Vad har du för högsta krav på din pojkvän?♥
 Snäll, trevlig
 Vältränad, muskulös
 Snygg, ren
 Luktar gott, snygg frilla

kalendern♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

sök i veras blogg♥

senaste inläggen♥

veras kategorier♥

veras arkiv♥

RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards