Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Today's outfit.♥

Av Vera - 20 mars 2013 16:12

Dagen har varit superbra, dock några snöstunder men det klarar man väl, när man också ibland får lite sol :)♥ Just nu skiner solen iallafall. Jättemysigt! 

Mhm, jag har varit hemma idag p.g.a lärarmöten och en massa ståhej, jag vet inte riktigt. Lärarna ville väl antagligen inte läcka ut någon information. Emma och Vicky o jag åkte till Starbucks och köpte lite espresso och snackade lite om vadsomhelst, hur morgonen varit osv, vi har alltid något att prata om, och det är jättehärligt att vi har! :)

Sen köpte vi några grejor, jag fotar kläderna senare.

Iallafall, det egentliga syftet med detta inlägg, dagens outfit!♥


 
Japan knit, Hunkydory.♥
Liten väska från Chanel.♥
Klocka från Michael Kors, guld.♥
 

Det var allt från mig. Jag kan försäkra dig om att jag återkommer med vad jag köpt. Adios! :)
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vera - 21 mars 2013 16:25

Ciao, längtat efter mig? Kom för en stund hem från shoppingen, har fotat allt o käkat hembakade muffins. Yummy, mumsmums!♥ Såååå, dagens shoppingresultat. Trosor från Victoria's Secret.♥ Tröja från Abercrombie & Fitch.♥ ...

Av Vera - 21 mars 2013 15:23

Nämen hej. Jag kom precis från Starbucks. Käkat lite kaka o cappuccino, sen ska jag & Emma till stan (Stockholm) igen, hon var riktigt sugen på att shoppa. Vilket dock jag inte är just nu eftersom denna dag ser mest ut som en plugg plugg och åter plu...

Av Vera - 20 mars 2013 17:45

Nu är det dags för att visa vad jag köpt idag. Som sagt fick hela skolan ledigt för lärarmöten o ståhej, men jag hinner inte skriva så mycket eftersom jag ska till tennisträning om fem minuter eller något. Och jag kan inte blogga från iphone eller ...

Av Vera - 19 mars 2013 18:20

Vi kör igång med lite tidsfördriv - jag orkar inte plugga just nu eftersom jag pluggat nästan hela eftermiddagen förutom shoppingturen oooch jag orkar bara inte just nu. Plus så vill jag vara så aktiv jag kan på bloggen! Så vi kör igång med lite tids...

Av Vera - 19 mars 2013 17:11

Jag har fått mååånga mååånga kommentarer som liknar: "Är du rik?" Det är en ganska personlig fråga. Jag håller det mest för mig själv. Jag vill inte ses som en snobb som skryter om pengar all day long? Ja. Min pappa och mamma tjänar mycket pengar...

hejhej, vera är mitt namn♥

Hallåhallå! Du har kommit till Veras blogg om mode, hennes liv, skönhetstips, kompisar..förkortat allt o inget. Hoppas du inte går nu meddetsamma utan ögnar igenom allt om mig. För att veta mer om mig, se första inlägget! Kram.♥

HTLM

Wild Dancing Thanksgivng Turkey

fråga mig vad du vill♥

1 besvarad fråga

rösta i mina omröstningar♥

Vad har du för högsta krav på din pojkvän?♥
 Snäll, trevlig
 Vältränad, muskulös
 Snygg, ren
 Luktar gott, snygg frilla

kalendern♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

sök i veras blogg♥

senaste inläggen♥

veras kategorier♥

veras arkiv♥

RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards