Alla inlägg den 17 mars 2013

Av Vera - 17 mars 2013 19:29

Jag lovade att göra ett inlägg om Ior och Ylva, så jag håller vad jag säger, hihi. :)

Det blir väl mest bilder och små infomeningar undertill, för det är väl vad ni gillar mest? Jag är synsk!♥

Det här fotot togs igår på morgonen, det är Ior som är trött efter att ha lekt med Ylva nästan hela natten, haha..♥

Ylva, precis vaknat.♥

Ior halsover.♥

 


Jag älskar Zorro lika mycket som Ior och Ylva och Tussan, om jag inte framfört det tydligt.

 

(Här har det stått en lång text om djurplågeri men jag tog bort den för jag trodde att det kunde anses rasistiskt. Jag har ändå fått jättegulliga kommentarer! Jag har blivit jätteglad över de men jag kan såra andra färgade och det är ju absolut inte alla färgade som använder misshandel mot katter.)


Av Vera - 17 mars 2013 18:37

Woho! Grattis på födelsedagen, Tussan (ni vet vem Tussan är om ni läser första inlägget)! Hon fick presenter och en massa godis, hoppas hon blev nöjd. Ior och Ylva snodde lite godis..fy! Haha. Men för Tussan var det okej, hon såg det nog inte :) hoppas jag.

Tussan är ganska speciell. Hon känner av när jag blir ledsen eller om jag är uttråkad. Om jag är ledsen kanske hon hoppar upp i mitt knä och spinner vänligt, och om jag är uttråkad så börjar hon leka och snurra runt. Hon bryr sig lika mycket om sina mattar och hussar som hon bryr sig om sina ungar!

Det blev inte ett så långt hedersinlägg om Tussan då, för jag ska äta middag nu.

Lite bilder på älskling Tussan sen i somras.♥

 
I somras
Då var hon gravid med Ylva och Ior.♥
 

Kanske gör ett inlägg senare om Ylva och Ior. Eller ja, det gör jag. Kram.♥
 
 
Av Vera - 17 mars 2013 17:54

Mamma har bakat muffins - tro mig, jag hade inte höga förväntningar på henne..♥ och så vad blir det? Mästermuffins! De är såå goda, sitter och käkar på en av de just nu. De är så söta! Det liknar små..söta monster typ.♥ Jättesöta! Tummen upp!

Mamma har bakat de här..eh, jag tror hon har beställt hem de här och sagt att hon bakat de själva, nejmen haha! Nejmen, liksom wow! Hon som var så dålig på att baka förut.♥

 


Det är olika smaker, den jag käkar just nu på är hallonsmak. Sen finns det jordgubb, choklad och blåbär, jättemånga muffins har mamma bakat! Otroligt.♥Yummy, mer mumsens för mig! Plus jag tror mamma bakar mer för att jag ska gå upp i vikt. Herregud.♥ Nemas problemas för mig o käka bakverk varje dag? ;) ♥

Av Vera - 17 mars 2013 16:19

Nu har jag kommit hem från Starbucks och shoppat massor med Vicky! Vi var i Body shop, Ralph Lauren, hollister, roberto cavalli & boomerang. Har precis fotat allt jag köpt så ja, det bjussar jag på nu.♥

Båda två från Boomerang. Skjortan till höger ska vikas in under byxorna! Och den till vänster har jag inte testat än men den verkar jättemysig, ni skulle bara känna hur len den är.♥

Ralph Lauren parfym & Ralph Lauren body lotion! Ralph Lauren är ju mest kända för sitt klädmärke men har även parfymer! De luktar såå sjukt gott!♥

Roberto Cavalli klocka, real guld. Så sjukt glad över den, den är så häftig!♥
Gucci-solglasögon. Man måste ju förbereda sig till sommaren? ;)♥
Blev inte så mycket från Body shop, tyvärr. Men ett pack med body butter, body lotion och andra krämer är väl finfint? Har inte riktigt öppnat allt ännu så jag vet inte riktigt vad allt innehåller. ♥
 

Väska från Gucci. Sjukt fin! Den får åka raka vägen till min väskgarderob.♥
Älskar snörskor med feta klackar! De kostade mig en del men det är de värda. De är från Ralph Lauren.♥
Medans jag och Vicky var i stan (ja, stockholm då) så passade vi på att fixa naglarna på nagelsalongen vi brukar gå till :)
 

Kram.♥
 

 

 

 

Av Vera - 17 mars 2013 15:21

Bloggar från Starbucks! Vicky sitter bredvid mig och vi har precis satt oss och väntar på våra espresso. Det blev ändrade planer så vicky & jag ska shoppa lite o det blir väl som vanligt Body shop, hollister, ralph lauren, gant och boomerang och såna märken. Jag tycker det är roligt att bära märkeskläder så det enda som finns i min garderob är märkeskläder..skrytigt nog. :)♥

Vicky & jag på Starbucks.
 

Jag återkommer senare när jag kommit hem vad jag köpt. Kram.♥
 
Av Vera - 17 mars 2013 14:36

Till lunch blev det subway! Otroligt goda mackor de har där, nästan lika goda som starbucks espresso haha!♥ jag tog bussen dit med Vilma min lilla sötnos. Allt jag kan säga att det var supergott och att jag snart ska till starbucks med vicky, det enda som kommer hända där är bara tjejsnack och espressohypnos. :)

Tog fotot i Subway-resturangen.♥

 


Jag återkommer senare efter jag varit med Vicky i starbucks, kanske uppdaterar jag därifrån?♥

Av Vera - 17 mars 2013 13:18

Godmorgon! Kom precis från tennisträningen. Snart är det tävling, och jag måste hyra plan på lördag så jag är beredd. För säkerhets skull. Som vanligt är jag pigg som en lärka och nyduschad.

♥Dagens outfit:♥

Jag älskar jeansjackor! Jag har nästan elva stycken jeansjackor. Den här har jag idag!♥

Ralph Lauren tröja. Lovin' it!♥ Den är jättemysig.

Skorna är en favorit i min garderob - jag använder de ju såklart inte nu men jag ska till Vicky sen.♥ Så åker vi sen till Starbucks och bara pratar.
 

Återkommer senare, nu är det dags för lunch!
 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

hejhej, vera är mitt namn♥

Hallåhallå! Du har kommit till Veras blogg om mode, hennes liv, skönhetstips, kompisar..förkortat allt o inget. Hoppas du inte går nu meddetsamma utan ögnar igenom allt om mig. För att veta mer om mig, se första inlägget! Kram.♥

HTLM

Wild Dancing Thanksgivng Turkey

fråga mig vad du vill♥

1 besvarad fråga

rösta i mina omröstningar♥

Vad har du för högsta krav på din pojkvän?♥
 Snäll, trevlig
 Vältränad, muskulös
 Snygg, ren
 Luktar gott, snygg frilla

kalendern♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

sök i veras blogg♥

senaste inläggen♥

veras kategorier♥

veras arkiv♥

RSS♥


Ovido - Quiz & Flashcards